Mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Hennie - WaarBenJij.nu Mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella - Reisverslagen van Hennie - WaarBenJij.nu
Mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella

Vanaf 2010 loop ik al met het idee rond om deze tocht te maken, maar het kwam er gewoon niet van. Tijdens een wandeltocht raakte ik in gesprek met iemand die deze tocht wel had gewandeld en hij gaf me het advies om niet te wachten tot ik met pensioen ben. Via via ben ik met Tilly in contact gekomen en er was meteen een klik met haar. Samen hopen we een fantastische voettocht te maken.

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2019

voorbereiding
Hennie

Actief sinds 02 Feb. 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5538

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 20 Juni 2019

Mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella

12 Mei 2019 - 12 Mei 2019

Wandelen

Landen bezocht: