voorbereiding - Reisverslag uit Heeg, Nederland van Hennie - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Heeg, Nederland van Hennie - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Hennie

Blijf op de hoogte en volg Hennie

20 Februari 2019 | Nederland, Heeg

20 februari 2019.

Op dit moment ben ik me nog aan het voorbereiden voor mijn wandeltocht naar Santiago. De vlieg- en treintickets zijn geboekt. Ook 2 van de 3 overnachtingen zijn geregeld. Nu nog een datum prikken met Tilly, mijn wandelmaatje, voor onze eerste wandeltocht samen voordat we op 27 april vertrekken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hennie

Actief sinds 02 Feb. 2019
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 5506

Voorgaande reizen:

27 April 2019 - 20 Juni 2019

Mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella

12 Mei 2019 - 12 Mei 2019

Wandelen

Landen bezocht: